zaterdag 13 december 2014

Opname dag 16

We zijn gestart met het nieuwe medicijn Octreotide via het infuus. Best een pittig middel, als je het googled zie je ook dat het niet zomaar uitgeschreven wordt.  Ik ben erg moe, met de lijn gaat alles goed gelukkig ... En voor de rest lig ik hier en zit ik mijn tijd uit. Ik en de arts streven er na om voor kerst thuis te komen. Maar ik moet rekening houden dat dit een hele lange weg gaat worden. Gisteren kreeg ik ook weer veel pijn en toen kreeg ik ook meteen weer morfine spuiten in mijn been en we zijn nu weer over op Oxycodon.. Ik hoop dat het snel beter mag gaan...

3 opmerkingen:

  1. Christa, via Bokt ben ik op jouw verhaal terechtgekomen. Ik kan je geen tips of adviezen geven, maar ik wil je langs deze weg enorm veel sterkte en beterschap wensen. Ik hoop dat je de kerstdagen thuis door mag brengen en ik wens je voor het komende jaar alle goeds toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Christa, hier ook weer een bokker die jou al een paar kaartjes heeft gestuurd ! Maar zo een berichtje plaatsen vind ik ook leuk.
    Wat vervelend dat het toch niet loopt zoals we allemaal hadden gehoopt. Ik begrijp best dat je er zo en toe flink door heen zal zitten
    maar wil je zeggen dat ik veel bewondering voor je heb. Zoals jij op jou leeftijd hier mee omgaat ! Meid petje af hoor ! Je zult af moeten wachten of je met de kerst thuis kan zijn, maar volgens mij gaat iedereen nu spontaan voor je duimen dat het wel zo mag zijn.
    Heel veel sterkte en groeten van bokker Silvia58

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn moeder heeft ook een stoma dus ik weet ongeveer hoe zwaar je het hebt! Heel veel sterkte en beterschap en fijne kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen

.