dinsdag 6 mei 2014

Update

De spoeling van gisteren is er weer in gegaan maar heeft niks gedaan, zoals we wel hadden verwacht en zoals het altijd niets doet. Maar toch blijf ik achteruit gaan.. Sinds gisteren was ik al erg misselijk en vanmorgen ging het al weer mis. Bij de eerste vochtinname kwam alles er na een uur weer uit. Sinds vanochtend zijn we al weer heerlijk aan het spugen. Ondertussen ben ik ook helemaal op! Ik ben extreem moe en ik weet niet waar ik mijn energie vandaan moet halen om te spugen. De komende dagen probeer ik te zorgen dat ik tenminste iets vocht binnen krijg, als dat niet lukt zal ik wel naar het ziekenhuis moeten bellen, maar anders wacht ik het telefoontje van de arts maandag af. Mijn arts is er namelijk deze hele week niet.. Voor de rest werd gisteren enorm duidelijk dat de Beta blokkers niks doen en dat is best teleurstellend! Zelf denk ik dat alle medicijnen die ik inneem niet goed opgenomen worden, dus dit ga ik ook maandag bespreken met mijn arts..

De ellende lijkt soms niet op te houden, en het valt enorm zwaar! Mijn lichaam is moe maar moet door! En het overgeven breekt me langzamer hand op!  Elke maand doe ik stapjes terug en na elke opname ben ik weer wat medicijnen rijker. Ik ben zo ontzettend hard toe aan een oplossing... 

Daarnaast probeer ik tussen het slapen, het overgeven en alle spoelingen door te leren, en ook dat is niet altijd even makkelijk. Maar ik doe mijn best zover ik kan.. En dan gaan we zien hoe ver we gaan komen. 

1 opmerking:

  1. Heel veel sterkte lieverd!!! Hoorde van je vader dat je weer zo'n last had. We blijven voor je bidden en hopen dat er een oplosding komt. Dikke knuffel van Gert/ine. Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

.