zondag 4 mei 2014

Dagopname

Vrijdag een gesprek gehad met de arts, en de medicijnen voor mijn hart zijn weer opgehoogd. En dit lijkt te werken want vanochtend waren de bloeddruk en hartslag netjes! Daarnaast hebben we besloten om toch weer te starten met spoelen, ondanks het feit dat dit niks doet! Maar uiteindelijk voorkomt het dat alles versteend. Gelukkig vandaag niet zoveel liters.. Maar 1 liter en ik hoop dat het vandaag er allemaal in blijft..  Dat betekend voor vandaag maar 1 pompje met 1 fles te gelijk! 
Volgende week maandag belt de arts en dan gaam we bespreken hoe deze dagopname is verlopen, ook is er een dunnedarm onderzoek aangevraagd dus ik hoop daar ook snel bericht van te krijgen. Voor de mensen de mensen met vragen hier een paar antwoorden :) Een maaghevel is een soort dikke sonde die alleen een tegenovergesteld doel heeft en dat is alle maagsappen afvoeren naar buiten. Bij mij hebben ze er een soort pomp op gezet tijdens de opname zodat al mijn gal en maag inhoud meteen eruit gepompt werd naar buiten! 

Voor de mensen die zich afvroegen of ze dan niet beter het hele maag darm kanaal konden onderzoeken! Mijn maag en dikke darm zijn onderzocht en ze weten wat daar mis mee is! Het reageert alleen niet op behandeling! Het heeft dan ook geen enkele nut om deze onderzoeken te herhalen want dit is al een paar keer gebeurd.. Ze willen nu alleen nog weten of de dunnedarm doorloopt of niet, als dit niet het geval is heeft een operatie namelijk ook geen zin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.