dinsdag 13 mei 2014

Slecht nieuws

Het gaat slecht en daarom moest ik vandaag ook weer naar het Radboud. Waar altijd de artsen voor je klaar staan no mather what. Er werd nu alleen wel duidelijk dat de artsen in Amsterdam snel moeten gaan handelen.. Ik heb niet zoveel tijd meer om te wachten, want zoals wij al vermoeden en zoals de arts het bevestigde zal dit binnen kort fout gaan.. De artsen in het Radboud gaan heel hard hun best doen om mijn andere mdl uit Amsterdam te bereiken.. Want hij is de enige arts in Nederland die mij op dit moment kan helpen en er voor kan zorgen dat ik geopereerd wordt! Mijn ouders en ik zullen wederom heel erg hard moeten vechten voor de zorg die ik nodig heb, in hoop dat ze nu actie ondernemen voordat het mis gaat..

Op hoop van zegen maar weer. Vrijdag moet ik weer naar het Radboud dan wordt er een foto gemaakt en op basis daarvan zullen ze beslissen of ze gaan spoelen.. Daarnaast zullen er ook verschillende artsen langstkomen vrijdag om dingen door te bespreken en hopen we dat Amsterdam in beweging komt.

3 opmerkingen:

  1. Lieve Christa,

    ik wil je nogmaals veel sterkte wensen. Hopelijk komt er snel schot in de zaak en komt men met een oplossing!

    knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Christa,

    Via Rink Oord word ik op de hoogte gehouden. Wat heb jij ongelooflijk veel doorzettingsvermogen. Nu ga je ook nog eens je examen thuis maken. Ik ben er stil van. Ik wens je enorm veel succes en denk aan je.

    Groeten,

    Anne-Marie Leeuwenburgh, locatiedirecteur RSG Slingerbos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Christa
    nog veel sterkte gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen

.