vrijdag 24 april 2015

Opname, operaties en bloedvoeding


Sinds dat ik hier de vorige keer schreef ben ik nog niet thuis geweest. Ik ben inmiddels geopereerd . De operatie is prachtig verlopen. Ze hebben het ontzettend mooi gedaan en echt hun best gedaan. Ik herstelde van de operatie ook snel en de pijn pompen konden snel afgebouwd worden. Maar net zoals de vorige keer bleek ook deze operatie nog niet de oplossing te zijn. Ik mocht twee dagen zonder infuus. Kijken of ik alles zelf standig kon. Het eten en drinken ging met moeite maar ik deed het. Desondanks daalde de nierfunctie te snel. Er werd besloten om mij een nieuwe centrale lijn Hickman katheter te geven. Wederom een narcose.  Ik krijg nu weer Totale parenterale voeding. Volgende week ga ik overgeplaats worden naar het UMC Radboud om daar gezien te worden door het darmfalen team. Om een cursus te krijgen hoe infusie toe te dienen maar nog belangrijker om straks rust te krijgen thuis. Zoals de arts zei ga een half jaar naar huis ga van het leven genieten. En dat is precies wat ik wil gaan doen. Naar huis en even geen ziekenhuis opnames. Ik kijk er nu al naar uit!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.