zaterdag 16 maart 2013



Vandaag voelde ik me wederom niet goed en heb daarom weer mijn bloeddruk laten meten.. Mijn bovendruk was 180 onderdruk 103 en mijn hartslag was 155 . Weer behoorlijk te hoog. We hebben de arts opgebeld en deze zij dat ze de hele week al in contact waren geweest met het amc.. Ook vertelde hij dat ik volgende week al opgenomen ga worden. Dit kwam licht als een shock want ik weet niet voor hoelang,  ik weet niet waarom en zo snel al... Ik weet ook nog niet wanneer precies ik wordt opgenomen omdat ik nog niks van het amc heb gehoort. Al het contact ging tot nu toe via de artsen. In het amc gaan verschillende artsen mij waarschijnlijk behandelen . Waarschijnlijk zijn dit de mdl arts, de nefroloog en de chirurg en natuurlijk een kinderarts. Want ik behoor nog tot de kinderafdeling. Ik moet zeggen dat ik dit helemaal niet erg vind want de verpleegkundige en de artsen zijn ontzettend lief en meelevend. Of je nu op de dag behandeling ligt of op de vuurtoren of welke afdeling dan ook ze zijn super. Ik wil daarom ook alle mensen bedanken van het umc die zo goed voor me gezorgt hebben . Maar vooral mijn kinderarts die de laatste paar weken er alles aan gedaan heeft om me te helpen maar uiteindelijk eerlijk heeft toegegeven was dat dit probleem te groot is voor hem .  Nu is het wachten totdat amsterdam contact opneemt.. En morgen waarschijnlijk de laatste darmspoeling in umc radbout. En moet ik afscheid nemen van mijn spoelings maatje . Beide hadden we op vrijdag darmspoelingen en dit verlichten alles af en toe. Zo keken we samen film en zorgde ze dat mijn pompen stil werden gezet als ik weer moest overgeven. Ik zal haar missen maar we houden contact over de behandelingen. 
Op naar morgen, De laatste darmspoeling in het umc . 

Ik ben druk bezig om te kijken hoe ik fotos kan uploaden dus die volgen snel . :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.