zaterdag 16 maart 2013

Hier weer een kleine update. Ik heb gisteren weer een darmspoeling gehad en was weer erg misselijk maar heb wel alles binnen kunnen houden dus dat is weer iets positiefs. Ik denk zelf dat dat komt omdat de arts de magnesium van de lijst had afgehaald. In totaal is de spoeling in vijf uur ingelopen en ook dat is sneller dan normaal . De artsen in nijmegen denken/ nemen aan dat amsterdam mij deze week gaat opnemen en dat wij snel iets horen van amsterdam. Ik moet alleen wachten totdat er een bed vrij is. Maar heel misschien wordt het pas die week erna maar de arts heeft gezegt dat hij het op prijs stelt dat amsterdam mij deze week al opnemen. Het zit me alleen wel dwars dat ik nog niet weet wat er tijdens de opname gaat gebeuren zo kan ik me niet echt voorbereiden ... Maar goed we wachten het gewoon rustig af. Woensdag hebben we nog wel een afspraak staan voor een darmspoeling want zolang ik niet ben opgenomen aan de spoelingen in nijmegen door.
Nu wachten totdat we een telefoontje krijgen van het amc...

3 opmerkingen:

  1. Wat erg dat je dit allemaal moet doorstaan, Hoop dat het snel wat beter gaat,
    Heeeel erg veeel succes en we duimen voor je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, wat een verhalen, ik ben er gewoon stil van.
    Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat alles snel weer beter gaat. We duimen hier allemaal voor je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk komt alles langzaam weer goed !! Heel veel succes alvast voor de operatie !

    BeantwoordenVerwijderen

.